6 Aralık 2014 Cumartesi

Dünya'nın geçmiş doğum günümde benim için yaptığı çalışmalar

Teşekkürler dünya

  



Bir Dilim Umut
Özgürlük
Bir martının kanatlarında
Diyordun.
Kanatları kırık düşmeyecek.
Sevgi gökyüzünde
Bir yıldızda asılıysa eğer,
Parlamadan sönmeyecek. Sevileri yitmiş bir kadın da olsam,
İçimde var oldukça
Bir dilim umut,
Direncim hiç bitmeyecek.

Müşerref Özdaş





Çok çok mutlu olun Hocam, siz çok değerlisiniz. Nice mutlu Sağlıklı sevdiklerinizle, güzel seneler diliyorum tüm Kalbimle. Çok Mutlu olun. Nice senelere
''Sayın Hocam''




Not: siz boşuna öğretmen olmamışsınız.
Bilgilerinizi bizlerle paylaşan bundan da mutlu
olan bir kişisiniz benim ''Öğretmenimsiniz''
Ayrıca sizi tanıdığım için çok şanslıyım ...
Amatörce çalışmalarımla bişeyler yapmaya çalıştım.
Sizi çok seviyorum hocam.
İnşallah beğenirsiniz.

Bütün yardımlarınız için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.