22 Aralık 2014 Pazartesi

Bloggerde blog başlığı yerine resim ekleme

Aşağıdaki adımları dikkatlice takip edin.

1-Google plusta oturum açtıktan sonra, ana safyadaki ( benim adımın olduğu yere dikkat edin ), 
noktalı kare biçiminde yere tıkla, blogger yazan turuncu sembolü bulun.


2- Turuncu sembole tıklayınca aşağıdaki sayfa açılacak.
Ben kendi blogumdan örnek verdim. ( Benim 3 blogum var... ve isimleri görülüyor ) Siz de kendi blogunuzu ismiyle birlikte göreceksiniz.


3-   5 takip eden yazan yeri hemen sağ üstünde minik siyah bir ok var, ona tıklayın.
Aşağıdaki gibi bir görüntü karşınıza çıkacak. Orada alt alta sıralanan isimlerden yerleşim yazanı bulun.


4- Yerleşime tıklayınca aşağıdaki sayfa açılacak.
PSP Design ( Üstbilgi) yazan yeri göreceksiniz. 
Sizin blogun adı tabi ki PSP Designs değil. Siz kendi blogunuzun ismini göreceksiniz. :)

Üstbilgi yazan yerdeki Düzenle kısmına tıklayın.



5- Açılan yeni bir pencere görülecek. Aşağıdaki gibi.
Eğer var olan resmi kaldırmak istiyorsanız, Resmi kaldır yazan yere tıklayın.


6- Bu durumda resmi kaldırınca yeni resim eklemek için, aşağıda göreceğiniz
Dosya seç kısmına tıklamalısınız.
Bu sizin bilgisayarınızdan bir resim seçip yüklemenizi sağlar.
İstediğiniz resmi seçip birazcık yüklenmesi için bekleyin.


7- Gördüğünüz gibi ben kendi üst başlık resmini ekledim ( JPEG veya gif de olabilir, animasyon da...)


8- Alttaki Kaydet yazan yere tıklayın fakat diğer işaretli kısımların da doğru olduğundan emin olun. ( Mesela ben Başlık ve tanımın arkasında demişim ).
Kaydet butonuna basınca yeniden aşağıdaki görüntü çıkacak karşınıza.

Bu görüntüyü gördüğünüzde üstteki turuncu yerdeki  " Düzenlemeyi kaydet " kısmına tıklayın.



İşte bu kadar, kolay gelsin.

M.Özdaş